4 Kasım 2014 Salı

Selamlarr!

Uzun Bir Aradan Sonra Herkese Merhaba! 
 Uzun zamandır yazmıyorum.Bunun için siz değerli okuyucularımdan çok özür diliyorum.Zorlu bir süreçten geçtim.Ama size güzel haberlerim var.YGS'yi kazandığımı biliyorsunuz ve üniversiteye kayıt yaptırdım.Eskişehir Anadolu Üniversitesi (Açıköğretim) 4 yıllık Sosyoloji bölümünü kazandım.Eskişehire gitmedim.İzmir'de yaşadığım için buradan sadece sınavlara giricem.Aralıkta vizem var.Umarım iyi sonuç alırım.Bu arada KPSS B sınavına girdim.Ve kazandım.68 puan aldım.Büyük bir heyecan ve umutla tercih vaktini bekliyorum.Sizde puan çok düşük demeyin lütfen.Moralim bozuluyor.Hiç çalışamadım bu sınava ... Elimden bu geldi napabilirim ki ? Bence hiç çalışmadığım halde iyi bir sonuç.Neyse ... Kendinize cici bakın! Bol bol kitap okuyun. =) 


Hiç yorum yok :