6 Şubat 2014 Perşembe

Sevgililer Günü Hediyesi !..

Sevgililer Günü!.. 
 (Part 2)
(Sevgililer Günü Hediyesi!.. )
(Part 3 yolda!.. ;) :) ]


Evet!.. Sevgililer Günü'ne az kaldı !.. Büyük bir heyecan içerisindesiniz. 

Peki bu büyük gün için sevgilinize hediye aldınız mı ? "Aldım,hazırladım.Sabırsızlıkla büyük günü bekliyorum.",""Aldım,ama nasıl sunacağımı bilmiyorum!..",Henüz almadım ne almalıyım ?!.. Çok kararsızım!.." 
 vb. sorular geliyor kulağıma .. 
Benim birkaç hediye ve sunma şekli önerim var!.. Umarım bu önerilerim size yardımcı olur!.. :) 
Kız Arkadaşa Hediye Ne Alınır?!.. 
Çok seçenek var!.. 
Kitap,çiçek,çikolata,çerçeve,anahtarlık,takı,toka,makyaj malzemeleri,ojeler,parfüm,kremler,biblo,kart,atkı,şapka,kazak,tişört,çanta,ayakkabı,bardak vb. eşyaların üzerine isimlerinizi,duygu ve düşüncelerinizi yazdırma  vb. bir sürü seçenek var. ;) 
Ne alacağınız cebinize ve zevkinize kalmış!.. Fikir benden alıp kız arkadaşa hediye etmesi sizden !.. :) 


Erkek Arkadaşa Ne Alınır ?

Erkek arkadaşa ne hediye alınacağı düşünülürken seçenekler az olarak düşünülür !..
Bir bakalım seçeneklerde neler var ?!.. 
Kitap,parfüm,saat,atkı,şapka,kazak,tişört,ayakkabı,kremler,kart,bardak vb. eşyaların üzerine isimlerinizi,duygu ve düşüncelerinizi yazdırma  vb. hediyeler alınabilir. 




Hediyem Hazır!.. Fakat yanına bir şeyler daha katıp farklılaştırmak istiyorum .. Ne yapabilirim ?!.. 
Onunla ilgili ne düşünüyorsanız,ne hissediyorsanız veya ona yazdığınız şiir,yazı veya mektuplar .. vb. "Var.", ya da "Yazabilirim." diyorsunuz.
Tamam!..
Peki bu yazıları nasıl sunacaksınız?!.. Zarf nostaljik ama klasik,sıradan diyorsanız !.. 
Küçük bir kavanozu "Aşk Kavanozu" yapabilirsiniz.
;) :) 

Çok güzel bir fikir değil mi ?!.. ;) :) :) 


Geldik Sunuş Şekline!..
Hediyeniz ve aşk kavonozunuz hazır!.. 
"Kavanozu ayrı hediyemi ayrı nasıl vereceğim ?!.."
diyorsunuz.
Bir kutunun içerisine  ne hazırladıysanız koyun!..
Bunun gibi bir sürü hediyeyi güzel bir kutuya koyabilirsiniz!.. ;) :) 














Kutunun dışını süslemesi de önemli tabi ?!..




Sevgiliye Kitap Hediye Etmek!..

Sadece kitap hediye etmek istiyorsunuz ya da aşk kavanozu ve hediyelerinizin yanında bir de kitap hediye etmek istiyorsunuz.Ama kitap hediyesin de biraz farklılık istiyorsunuz.
Benim bir fikrim var.Beğenip beğenmemek size kalmış!.. 
Okuduğunuz bir kitap var.Bu kitabı okurken bazı satırlar da sevdiğiniz aklınıza düşüyor!.. Ve o satırların altını çiziyorsunuz.Bu kitabın ilk sayfasına "Altı çizili satırlarda aklıma düşmüştün!.." veya başka bir cümle.. bu tamamen size kalmış .. yazıp diğer hediyelerinizin yanına bu kitabı koyabilirsiniz.Bence çok romantik olur. :)
Ve de demeden duramayacağım.Okumaya teşvik de olur!.. :):)  
"Güzel fikir ama hiç böyle bir şey yapmadım!.Altını çizmedim satırların.. " diyorsanız!.. Daha vaktiniz var.Ya kendi rafınızdan ya da bir kitapçıdan bir kitap alıp yapabilirsiniz !.. ;) :) 

Bu güzel bir fikir değil mi !.. ;) :)


Bu Kadar Güzel Fikirlerin Var! :)Biraz özel Bir Soru Ama ..
 Peki Senin Hediyen Ne Olacak Sevgiline?!..
Diyenler Var Sanki!.. :) 

Sevgilim yok!.. Bu durumdan gayet memnunum.
 :) 







Hiç yorum yok :