4 Şubat 2014 Salı

Sevgililer Günü Çekilişi!.. :)

Çekilişe Katılıyorum !.. :) 
 En son yılbaşı çekilişlerine katılmıştım ama şans benden yana olmamıştı.Olsun !.. Belki bu sefer benden yana olur şans .. Ve hediyeler çok hoş. :) Ve bu hediyelerin yanında sürpriz hediyeler de varmış.Çok heyecanlı!.. :) 
 Bence katılmalısınız !.. :) 

İşte çekiliş olan bloğun linki ..

http://sevgininmakyajdefteri.blogspot.com.tr/2014/02/sevgililer-gunu-blog-cekilisi_4.html?spref=bl

Linki verdim ama duyuru ve resimleri de sizinle paylaşacağım.Katılmak için linke tıklamanız yeterli .. ;) :) 

İşte Sevgililer Çekilişi Duyurusu Sizinle!.. :) 

SEVGİLİLER GÜNÜ BLOG ÇEKİLİŞİ


Merhaba sevgililer gününe özel bir blog çekilişi hazırladım umarım beğenirsiniz.
önümüzdeki mart ayı benim doğum günüm bu çekilişi tamamladıktan sonra

 çok güzel bir hediye ile yine sizlerle kutlamak istiyorum bir sonraki hediyem supriz ..


Gelelim şimdi sevgililer günü için hazırladığım hediyelere 


Burda gördüğünüz ürünleri size hediye etmek istiyorum tabi kutumuz büyük içinde küçük suprizlerimde olacak . 


Gelelim çekiliş şartlarıma......

Tek zorunlu şartım blogumu takip etmeniz.

Ayrıca:

Çekilişimi blogunuzda resimli olarak paylaştığınızda + 1 hak 
Beni Twiter ekleyip çekilişimi twiter hesabınızda duyurursanız +1 hak
Beni instegramda  ekleyip, çekilişimi instegram hesabınızda resimli olarak paylaşırsanız +1 hak elde edeceksiniz.

Blogumu takibe aldıktan sonra bu postun altına blogumu hangi isimle takip ettiğinizi, mail adresinizi yazmayı ve paylaşım linklerini eklemeyi unutmayın.

Çekilişim 20 şubatta sona erecektir. Sadece 1 kazanan kişi olacak ve kargo ücreti bana aittir.
Malesef yurt dışına gönderim yapamıyorum....

Herkese bol şanslar Sevgilerimle........


diyor bu güzel düşünceleri ile bize hazırladığı güzel hediyeler ile bloggerimiz..

Bu muhteşem hediyelerin yanındaki sürpriz hediyeleri düşündükçe heyecandan çıldırıyorum. :D Üstelik pakette çok tatlı .. :) Sunuş şekli düzenli ve harika !.. :) 
Bu kadar güzellik bir arada iken neden bu fırsatı kaçsın ki ?!.. Bana sorarsanız "Hiç düşünmeden katılın!. :) " derim. ;) :D 

Hepimize bol şans !.. :D 


Hiç yorum yok :