17 Şubat 2014 Pazartesi

Hayatın İçin!..

  Kendin İçin!..
Hayatınızı,geleceğinizi kurmak istiyorsanız okumak zorundasınız.Okumak,her kapıyı açıyor.Okuyup elinize mesleğinizi aldıktan sonra iş hayatınız,sosyal hayatınız,aile hayatınız vb. bir sürü farklı hayatınız olucak.Hepsine yetişeceksiniz. Ama bu tatlı koşuşturma için tek yapmanız gereken okulunuzu ve kitabınızı okumak.
 Arkadaş,sevgili,aşk bunların hepsi boş iş.Aşk ve sevgili yaşı üniversiteyi bitirdikten sonradır.Bu benim düşüncem.Bana kalsa hiç gerek yok.Bunlar sizin hayatınızı kurtarmayacak.

 Biliyorum,çünkü tecrübelerim var."Yaşın daha küçük!."diyeceksiniz.19 yaşındayım.Bu yaşa gelene kadar bir sürü süreçten geçtim.İnsanın kendi hayatını okul,ders ve kitaptan başka hiçbir şey kurtarmıyor.Sizin hayatınızı kurtaracak olan okulunuz,dersleriniz ve kitaplarınız.Bütün bunlardan sıkıldığınız anda ilerideki güzel günleri hayal edin.Sıkıntınız gidecektir.Ve derslerinize tekrar odaklanabilirsiniz.

 Hani diyorlar ya "Üniversite mezunu bile iş bulamıyor.Ben okuyup ne yapacağım?!.." diye.Asıl okumazsan ne yapacaksın.Üniversite mezunu iş bulamıyor ise sen okumadığın halde nasıl iş bulacaksın.Ters düşünüyorlar.Yanlış düşünüyorlar.
 Bütün bunları neden anlatıyorum ? Sevgili,aşk,arkadaş,dost ... "Üniversite mezunları iş bulamıyor,ben okusam ne olacak?!.." düşüncesine vb. bunlara güvenmeyin!.
Ailenize güvenin.Kendi hayatınızdan vakit çalmayın.Sonra bu vakitlerin kıymetini anlayacaksınız.Ama çok geç olacak!."Annem-babam da aynı şeyi söylüyor." diyorsunuz.
Doğruyu söylüyorlar.En iyi arkadaşınız aileniz olsun.Bende zamanında arkadaş diye güvendim.Ama sonuç noldu?!.Kendi hayatımdan zaman kaybettim.Şimdi uğraşıyorum.Çabuk toparladım hayatımı.Psikolojim hala çok dağınık.Psikolojim toplayamıyorum ama hayatım için geleceğim için derslerimi toparlıyorum.Tek düşünmeniz gereken geleceğiniz!.. 
Okuyun!.. 





Hiç yorum yok :