26 Ocak 2014 Pazar

Kitap Okumaya da Vakit Ayır!..

Kitap Oku!..
 Buradaki "Okul Okumayın." cümlesini "Okulu Bırakın." anlamında söylemiyorum tabi ki de.. Hani genelde bir genç görüldüğünde "Okuyor musun?" denir.Gençte"Evet,okuyorum." der.Burada "Okul okuyorum." anlamında cevap veriyorsunuz."Kitap oku" denildiği zaman "Okuyorum,okulda da okuyoruz."  vb. bahaneler bulmayın."Okul okuyorum."cümlesini bahane etmeyin!.Kitap okumamak için..Ben okuduğunuz okulun yanı sıra kitap da okuyun diyorum.


Ve bu cümleden sonra sakın okulu bırakmak,ders çalışmamak,ödev yapmamak vb. sakın öyle düşüncelere kapılmayın.Sakın!.. Buradaki cümle okuduğunuz okulun yanı sıra kitap da okuyun anlamında..Haberiniz olsun!..Bu cümleyi kullanıp sakın geleceğinizi mafetmeyin.Yoğun okul hayatınıza kitap okumak eylemini de ekleyin.Tek istediğim bu.Bu yayının tek amacı yoğum okul koşuşturmanız sırasında kitap okumaya da vakit ayırındır.

Hiç yorum yok :