31 Aralık 2013 Salı

Yılbaşı Hediyesi :) 
Biliyorum bu paylaşım için çok geç kaldım ama biliyorsunuz çok yoğunum.Başarmam gerekiyor bu sınavda geleceğim için. Yılbaşında sevdiklerinize ne aldınız ? Benim bir önerim var.Çok sevdiğiniz ya da  ismi ve içeriği sizi ya da duygularınızı yansıtan bir kitabı hediye edebilirsiniz.
"Ben çoktan hediyemi aldım." diyenler var sanki.Olsun içine sinmez ise bir şey eklemek istersen,hediyem küçük diye düşünüyorsan hediyenin yanına bir de kitap ekle bence.. .) "Yılbaşı akşama bugün alıcam bir şeyler diyenler de var sanki.." Kafanızda hiçbir şey yoksa ya da sizinde alıcağınız hediyeler küçük ise ya da içinize pek sinmedi ise beğenir beğenmez mi ?!"diye hediyenizin yanında bir kitap hediye edebilirsiniz. :) Mutlu Yıllar.. :) Yeni yılda bol bol kitap okuyun. .)


Hiç yorum yok :