24 Aralık 2013 Salı

Güzel Okuyucularıma..

Sevgili takipçilerim;
 Büyük bir üzüntü ile size bir 10 gün paylaşım yapamıcağımı söylemek istiyorum.Bu bloğumu terk ediyorum demek değil.Sakın öyle düşünmeyin.Geri dönüşte paylaşımlara devam..Ben biliyorsunuz ki açıktan okuyorum ve sınavıma 10 gün kaldı.Değişen kitap içeriklerine hazırlanmadığım için son 10 gün gece gündüz kendimi sadece derslere  vericem.Bunun için bloğuma bir şey yazamıcağım. ;( Lütfen bana kızmayın.Kızmakta haklısınz tabi ki ama..Bu sınav da 14 kredi ve ingilizce 8'den 45 ve üzeri almam gerekiyor.Eğer bu dediklerimi alırsam lise diplomamı alıcam elime..Ve hemen ehliyete yazılıcam. ;)Bunun için de son dakika çalışabileceğim kadar çalışmalıyım.Gece uyumamayı düşünüyorum.İnşallah son vakitte çalışacak olsam bile istediklerim olur.Allah'ım herkese başarılar versin.Herkesin yardımcısı olsun.Lütfen bana dua edin de şu hedeflerime ulaşayım.Sizi unutmucam merak etmeyin.Sınav telaşım biter bbitmez sizinleyim.Allaha emanet olun.Kendinize çok özel davranın.Hemen herkese güvenmeyin.Ve benim yokluğumda bol bol kitap okuyun.Ve derslerinize,sınavlarınıza zamanında hazırlanmaya başlayın.Benden söylemesi.. Hadi hoşçakalın canlar,kendinize dikkat edin,sıkı giyinin. Görüşmek üzere.. 

Hiç yorum yok :